2012. február 16., csütörtök

Rendezödnek a viszonyok?

Anyuka most megint normalis. A nagy gyerekkel meg orak hosszat kiabalnak egymassal a heten minden nap. Nem volt tul ertelmes a mondat. Total faradt vagyok. Kinyaltam nemi anyuka segitseggel az also szintet. Hat volt mit csinalni. Lemostam a dupla ablakajtot. Mi ennek a hivatalos neve?
Szoval tegnap is meg ma is tünderbogar volt.
A poen, hogy elmondta ma (is), hogy ö nem akart  mar au pairt. Akkor minek vett fel?! Es raadasul minek mondja el nekem, hogy mar nem akart senkit???
Szoval ma megvolt a napi 8 ora melom. Es most itt van a baratnöje, meg annak a lanya, es marha parasztok voltak, mert egyreszt nem is köszöntek, csak anyukatol kerdeztek, hogy jol latjak, hogy en nem az Olga vagyok.  Szoval be sem mutatkozott, es nem is allt ugy, hogy kezet tudjak vele fogni es elmondani ki vagyok. De utalom az ilyen lenezö embereket.
Ennyi törtent eddig.




Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése