2012. február 22., szerda

Tegnapi haul

Tegnap elmentem a helyi nagyszabasu farsangra. Arrol majd külön irok, de meg tegnap megigertem, hogy irok a haulrol. A banzajrol visszafele bementem a rossmannba, nagy tervekkel,h ogy kifosztom az essence trend kiadast. Hat nem volt essence sminkcucc. Volt sminklemoso, körömlakklemoso, de semmi simnkcucc nem volt, se körömlakk, kezkremböl is csak az a mini valtozat. Ennek ellenere egy oracskat töltöttem el a rossmannban. :) Mindent vegigneztem.

Akartam venni a maybelline zseles tusabol, de az utolso darabba bele volt nyulva az ecsettel. Mondom, akkor ezt en most itthagyom. Több nap, mint kolbasz.
De vettem egy gyönyörü müszempillat, keptelen voltam otthagyni.
Vettem carmexet, ö meg hianyzott az ajakaplolok sorabol, ahogy a cola lip smacker is. Meg tettem a kosarba egy arcmaszkot, mivel a radirom otthon maradt. Remelem jo lesz.
Szamomra ismeretlen sminkmarkaval talalkoztam. Rival de Loop. Ebböl van fiataloknak, azaz young valtozat meg "idösebbeknek", annak nincs külön neve.
Dobpergest kerek, nagy bejelentenivalom van:
Aniiiiiii vettem szemöldökszettet!!! :) A mi kis fos varosunkban nem tartottak ilyet, de itt volt, es megvettem az utolso darabot! 3 forma van benne, amit persze nem fotoztam le. :) De remelhetöleg majd elesben lattok. :))) Light angel, natural beauty es lovely star nevre hallgatnak a mintak. Nyilvan a lovely star tetszik a legjobban. :)

Ime:



Az elsö kepem meg ott van az alma is. :) Öt a farsangon vettem. :) Tudom, ö a legnagyobb szam ebben a haulban. :)




Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése