2012. február 3., péntek

Havazás

Megnéztem most a máv honlapot. Ez fogadott:
Tájékoztatjuk önöket, hogy 2012. február 4-én, szombaton a rendkívüli időjárás miatt csak a  jellel megkülönböztetett vonatok közlekednek.
Biztos siettek, azért hiányzik egy betűcske a szóból.
És mivel nem megy minden vonat, így IC-re nem kell helyjegy. Miért van olyan érzésem, hogy tömegnyomor lesz? Felmegyek elvileg 10-re, csak 3 órát kell majd várnom, de nem merek kockáztatni.
Jajj istenem, miért nem mehettem ma? :(
Vegyem rossz előjelnek, hogy bekavar az időjárás az új életem kezdésében?

6 megjegyzés:

  1. Nyugi! Nem lesz semmi gond! Legalább gyönyörű lesz a táj. Minden csupa fehér, letisztult és megnyugtató. :) Inkább pakolj:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Parancs értettem! :) De inkább eszek, ahogy az előbb mondtad. :)
      (Amúgy érdekelne, milyen időzóna szerint írja ki a megjegyzések dátumát ez a gugli)

      Törlés
  2. Szerintem is nyugodj meg, minden oké lesz. Hegyeshalom felé jössz?:) Ha nem a munkába járós és a munkából hazajárós időt választod akkor nem lesz tömegnyomor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Hegyeshalom felé megyek, de előbb Pécs-Pest vonalon kell feljutnom Pestre. És Pécsen már elég nagy hó van. Nézem folyamatosan a menetrendet. 10-20 percet késnek most.
      Sajnos volt tapasztalatom abban, hogy egy két és fél órás utat hogyan lehet 8 óra alatt megtenni. :( Nem szeretném, ha most is ez lenne, mert akkor lekésném a csatlakozást. :( Akkor viszont ott helyben felrobbannék.

      Törlés
    2. Pécs-Pest vonal hó nélkül is tud 30-40 percet késni. haha :) tapasztalat... :)

      Törlés
    3. Ez fantasztikus, akkor megyek a 9essel, 10re van pesten elvileg. És az 1kor induló vonatot tuti elérem.

      Törlés