2012. február 28., kedd

Luisa

A kiscsaj nem egyszerü. Tegnapa suli utan olyan hisztit levagott, hogy ö nem akar tanulni... Pedig az anyja akkor tök türelmes volt vele (ritkan szokott az lenni). Kb. fel orat tutult, hogy ö nem akar leirni 10 szot. Elsös es gyakorolnia kell az irast. Valoszinüleg 5 perc alatt befejezte volna azt a 10 szot, de nem. Anyja probalta elmagyarazni, hogy csinalja meg gyorsan, es mehet jatszani, de nem erette meg. Ehelyett fel orat tutult, es az anyja engedett 2 szot, szoval csak napi 8at kell neki irnia.
Tegnap amikor hazaertem (ne kerdezzetek hol voltam :) ) a fürdöszoba olyan allapotban volt... Hat mondom ez nem igaz. Tiszta sar volt a kad. 4 törölközö is vizes volt, ami csak le volt dobva a földre. Ki talalja ki mit csinalt tegnap Luisa es Lili? Megfürdettek a kutyat. Amikor mentem el, akkor jött at Lili. Kis cuki a kislany, de tud ö is hisztizni. Szerintem eleinte azert nem tudott feloldodni, mert idegen voltam neki.

Ma hazajöttek a sulibol Lilivel. Lili anyukaja dolgozik. Milyen jo, hogy Luisa anyukaja vagy au pair-je itthon van... De szerencsere nem maradt sokaig. Aztan Luisa is elment. Albahoz. Az a kislany, annyira cuki! :) Es elkisertem Luisat, mert azert megsem mehet egyedül, de nem akarta, hogy vele menjek, es elrohant. Kiabalok utana, nem all meg. Utolertem (nyilvan) megfogtam a karjat, hogy alljon meg, akkor egy darabig megallt, es megint szaladt. Hat basszus, ilyen a vilagon nincs.
Ja, es Luisa nem tudja a nevem. Itt voltam a szobaban, hallom, hogy kiabal, hogy: kommst du mal? Aztan az anyja kerdezte meg, hogy kihez beszel ugy megis. Aztan kiderült, hogy utanam kiabal. Aztan kerdezem töle, hogy mi a problema, talan nem tudja a nevem. A valasz: mindig elfelejtem. Szepen vagyunk.

Na azt lenne erdemes meghallgatni, ahogy most ordit egymassal anya es nagylanya. Aztakurva! Esküszöm csinalok egy felvetelt majd rola. 1000%, hogy lesz meg ilyen.
Szoval egyedül vagyok anyukaval itthon. En nem merek lemenni, nehogy engem is megtalaljon valamivel.


Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése